2012

2012, oh shit! 2011 har bara sprungit iväg känns det som. Men när jag tänker efter så nej, 2011 har varit ett konstigt med mycket gläde och MYCKET SORG.
Detta har hänt i mitt liv under året:
* Jag förstått att hur arg man än kan vara på sina syskon i vissa stituationer så älskar man dom så himla mycket och att dom är ett stort stöd i ens liv.
* Morfar blev sjuk men är nu frisk! <3
*  Jag böt klubb, vilket jag inte ångrar. Men har dock tappat kontakten med flera i gamla laget :(
* Jag har lärt känna massa nya och fina vänner bland annat Emelie och Amalia, ni är guld!
* Jag fylde 15 och fick moped.
* Jag har blivit en plugghäst.
* Jag har tappat kontakten helt med en gammal bästa vän.
* Jag har lärt mig att man inte ska dömma folk innan man pratat med dom.
* Jag har puttat in en kille i ett fönster så han fick åka till akuten.
* jag har slängt ut min obekväma säng.
* Jag har konfirmerat mig.



och föresten gott nytt år på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0