jobb,

Sitter nu på pappas jobb. Är här och hjälper till lite med att koka kaffe och ställa fram mat och så. För det är massa folk här som ska äta middag och kolla runt hur de jobbar och så.
Jag gick upp vid sex i morse för skulle in hit (pappas jobb) och städa tills alla gäster skulle komma. Gick till stadskogen halv nio då vi hade orienterings prov, jag sprang med jacob vilket gick ganska dåligt eller det var en kontroll som det tog jätte lång tid att hitta men annars gick det väl bra. Var klar med origenteringen vid tio då jag gick till pappas jobb och städa lite mera sen åkte jag hem och åt och duscha och vid halv ett hade jag matte och sen bild. Så det har varit en ganska chill dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0