Innebandy <3

Tredje förlusten denna helg, låter jätte dåligt, men som tur var var det inte lika dåligt. Eller jo i fredags med dam förlora vi med 19-2 men hade faktiskt två andledningar, vi var 9 stycken utespelare vilket gjorde att vi blev sjukt trötta och inte orkade och sen skadde sig våran målvakt så sara fick stå som aldrig hade gjort det innan.
Matchen igår mot hovsta/lillån med f96 ledde vi med 0-2 jag gjorde andra / stolt tjej. Sen gjorde dom 2 mål och när det var en minute och 15 sekunder kvar åkte jag ut på felaktigt avstånd, men grejen var den att jag inte hann flyta mig. När det var 40 sekunder kvar gjorde dom 3-2 vilket vart jävligt surt. men vi spela sjukt bra.
Och matchen idag med dam mot perols slutade 5-2.

Men nu ska jag mot min vilja pugga till matte provet i morgon, SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0