tjenare,

har inte orkat bloggat någe på hela veckan för har paro och har varit nästan död när jag kommit hem på kvällarna, praoar i Linde på ett älderboende med lite olika saker, idag har jag varit på en avdelning och igår var jag med i olika grupper ex prat grupp, gympa grupp.  men strunt samma idag när jag kom hem från praoen följde jag med mamma igen till Linde för att hälsa på morfar åkte vidare på fotboll sen och kolla när Felix spela. och sen dess har jag inte gjort ett skatt, eller jo duschat, men nu ska jag kolla på nå program på tv3play och förhoppningsviss somna för det är så skönt att somna utan att ha legat och blundat  :D

Kommentarer
Postat av: denise

den är söt ju! fast lite emoig.. ;)

2011-05-07 @ 08:22:33
URL: http://denisealmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0