home sweet home,

kom hem vid typ sju idag tror jag. Jag har haft en kanon bra vecka tillsammans med min fina grupp, vi fem tjejer från nora fick träna med 19 killar vilket märktes att dom var jäkligt mycket bättre än oss, men det gick bra ändå. Måste berätta en sak som hände,  albin ( en kille i min grupp) hader min telefon och både jag och eli sa att jag ville ha tillbaka den flera gånger och jag fick jaga han. Efter en stund kastar han över mobilen till Zebbe och då blir jag arg och puttar till albin så han ramlar över en väska och in med handen i ett fönster så glaset gick sönder, fick typ panik och visste inte vad jag skulle göra. Albin fick åka till akuten men det gick bra som tur var. men usch vad rädd jag blev.

men nu orkr jag inte skriva mer kommer lute bilder en annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0