cpbarn.

Första dagen i 9an av klarad nu är jag äldst på skolan vilket känns konstigt jag som alltid har varit ett pluttis, haha nejdå. Skolan idag har varit jäkligt kul om jag får säga det själv att träffa alla kompisar som man knappt har träffat på hela sommarn! När jag kom hem logga jag in på facebook och såg att jag fått medalande från min tränare som skrev att det var träning imorgon 16-17 i idrottshuset (första innomhus träningen för iår) så först blev jag jätte glad men sen fick jag se att lockan var 16 04 och ingen vuxen hemma som kunde köra mig så då fick jag hets och börja gråta och skrika. Jag ringde mamma som duschade morfar så då ringde jag pappa som skulle komma och hämta mig. Sen läste jag medelandet igen och då såg jag att hon hade skickat det idag. vilket betyder att träningen är imorgon!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0