nora marken

tänkte berätta lite  om min helj
fredag: skolan sen med tea hem och fixa oss i typ 2 timmar och åt o så sen drog vi ner på stan och träffa elin och ida och åkte lite kauseller och dansa men det var typ inga där men men.
lördag: vakna av att elin smsa och undra om jag kunde stå med henne iett stånd klockan elva så jag skynda mig och tog tåget som skulle vara inne typ tjugo i men sen gick tåget sönder och massa så det tog en timma och 50 minuter för mig att komma in till stan men som tur va hade tea och emilia stått med henne. sen gick jag tea och elin och åt och kolla runt lite sedan hem till tea och åt paj. sen på kvällen drog vi hem till mig en stund och drack te och vid halv nio åkte vi in till nora igen och den kvällen var mer lyckad för det var massa folk och så men höll på att spy för jag åkte nån jäkla karusell som snurra runt hela tiden! åkte hem typ halv 12 ör var så himla blöt av allt regn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0